måndag, september 17, 2007

Låt oss se om jag kan posta/Let's see if I can post

Så ska vi se om det fungera med lite bilder nu. Vet inte vad som hänt med blogger. Får bara felmeddelanden hela tiden när jag ska skriva eller lägga upp bilder. Börjar tröttna nu. Just nu skriver jag i html-format.
Now we shall see if it will work to put up some photos. Can't figure out the problem. I get wrong messages all the time when I try to write. I'm getting tired of this now. Right now I write in html position. Den första bilden visar vad som blivit av mina trådar. Men innan jag kom så här långt fanns det ännu fler trådar.
This first picture show what's become of my threads. But before it got this far it was even more threads.
Detta är vad slutresultatet ska bli.
This is what it shall become in the end.

Jag stickar även vidare på min Rose of England. Fast inte syns det så mycket här.
I'm also knittin along on my Rose of England. Though you can't see much here.

Här det blivande slutresultatet.
Here is what it shall be in the end.

Inga kommentarer: