måndag, september 17, 2007

inga bilder nu heller/no pictures this time either

Tyvärr inga bilder nu heller. Krånglar fortfarande. Typiskt nu när jag ville visa er vilket underbart paket som kom i brevlådan idag från min Hemlis. Ett underbart nystan i höstfärger, kaffe och choklad i ett fint paket. Tack så jättemycket. Jag älskar det och faktiskt så tror jag att jag vet vad garnet ska bli.

Sorry no pictures this time to. Still trouble. Isn't that typical, now that I wanted to show you what a wonderful package I got from my Swedish Secret Pal. A wonderful skein in beautiful autumn colours, coffee and chocolate. Thank you so much. I love it and think I now what to knit already.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Roligt att du tyckte om paketet! Fast det tänkte jag nästan att du skulle göra...hihi. Hade nästan svårt att skiljas från nystanet för jag tyckte om det så mycket själv! Ska bli spännande att se vad du hittar på för skoj med garnet.

/Din mycket nöjda hemlis

Anonym sa...

oj... blev du så arg på blogger att gick och blev grön? :p
Blev väldigt grön på min skärm här mot vad jag är van, liksom... samt att man HAR lite bättre skärmar (ja, jag ser på en i taget - men ändå :)) här än hemma... hm, jag älskar denna gröna färg dock... något du kanske redan har fattat, eller? ;)
Må så gott... värmländskan... kramis, ngn som smet in på en visit i samband på samtal, hihihi...