måndag, januari 01, 2007

Överlevt nyår?/survived New Year?

Har ni överlevt nyårsfirande? Här blev nyårsafton lugn och skön. Vi åt god mat, drack lite vin coh njöt av kvällen. Så en del stickning blev det också. Blev klar med min första sjal från Victorian Lace Today. Bara blockning så kommer det bilder sedan. Idag fick jag även mig tilldelad min sockkompis i Stickameras sockbyte. Ska bli kul. Annars så stickar jag vidare på mina projekt.

Did you survive New Years celebration? Here we had a quiet an nice New Years eve. We had a good supper, some glasses om wine and enjoyed the evening. ss I did some knitting to. Finished my first shawl from Victorian Lace today. Just blocking and then there will be pictures. Today I also got my sockpal in Stickameras sockswap. Shall be fun. My other knitting projects comes along to.

Till exempel har min mans tröja kommit en bra bit på väg. Fast den ser lite rolig ut just nu. Hade inte så många stickmarkörer så jag gick och köpte hårsnoddar på Glitter. Fungerar bra som stickmarkörer. Skulle bara ha köpt de minsta, dessa är lite för stora. Jag har satt flera stycken för att dela av alla mönsterdelar.

For example my husbands sweater has come along nicely, but it looks rather fun at the moment. Didn't have enough stitch markers so went to Glitter and bought som rubberband to tie up your hair with. They work well as stitch markers. Only thing is that I sould have bought the smallest. These are a bit to big. I have put in several to seperate all the different patterns.

Inga kommentarer: