söndag, april 27, 2008

J som i ...../Still here

... jodå jag finns här, men blogga hinner jag knappt just nu. Mycket att göra på jobbet och så har det varit fint väder också. Klart man inte sitter inne då. Jag har varit med KM till Fr. Smilla när han vårrustar henne. Jag har suttit i solen och stickat och läst när han jobbat. Bra arbetsfördelning eller hur:-)



I'm still here but don't have much time to blog right now. Much to do at work and it has been beautiful weather to. Of course you can't sit inside then. I have gone with DH to Miss Smilla when he has to get her ready for summer. When he has done that I sat in the sun and knitted and read a book. Good way to divide the work isn't it:-)


Här är mitt uteprojekt. En virkad sjal efter Kerstins mönster. Använder de rester av Shetlands ull och isländskt Lodband som jag har.


Here is my outdoor project. A crocheted shawl from a pattern that Kerstin designed. I'm using the leftovers of Shetland wool and Icelandic laceweight I have.

Annars så har jag stickat min Hyrna Herborgar klar men hon ligger på blockning just nu så ni får vänta lite med att se henne.

I've finished my Hyrna Herborgar now but she is on blocking right now so you will have to wait to see her.

Här kommer även bilderna på garnet jag köpte förra helgen. Två härvor pälsull och två härvor Visjögarn.


Here are the photos i promised of the yarn I bought last weekend. Two skeins of pälsulls yarn and two skeins of Visjö yarn.

Och till sist en bild på min Dragspelsbasker i grönt ullgarn från Huskroken.


And last of all a photo of my latest Accordion Beret knitted in green wool yarn from Huskroken.

Inga kommentarer: