onsdag, november 28, 2007

package sent

Idag var jag till posten och skickade paket. Hemliga än så länge. Ni får se bilder om några dagar när jag vet att de kommit fram som de ska. Till min Hemlis, sjalbyte och julklappsbyte.

Stickar vidare på mina julklappar. Dotterns tröja är klar, bara montering kvar. Ska ta mig i kragen och göra det efter stickkaféet ikväll. Bild kommer. På tal om julklappar. Missa inte dessa julkalendrar (Fröken Fräken, Johanna Wallin och Slöjd och Hantverk i Färila. Johannas är även på engelska.

Min Secret of the Stole är också klar. Blev klar i helgen men har inte haft tid att blocka.

Var nere på stan förut. Skulle iväg och hämta bilen efter lagningen. Medan jag väntade på bussen hoppade jag in i garnaffären bredvid. De hade fått in Regias Kaffe Fassett Landscape garn. Var ju tvungen att köpa två nystan.

Today I sent some packages. What's in them is a secret at the moment. I will put up pictures as soon as I know that they arrived where they are supposed to. To my Secret Pal, Shawl swap and christmas swap.

I work on my christmas presents. The sweater for my oldest daughter is finished, just have to sew it together. Will try to do it after the knitting café tonight. Pictures will come. Speaking of christmas. Don't miss this christmas calendar, Johanna Wallin.

My Secret of the Stole is finished to. Was done this weekend but hasn't had the time to block yet. Will do that as soon as possible.

Earlier today when I was in the city I went in to the yarnshop while waiting for the bus. They had Regias Kaffe Fassett Landscape yarn. So I came home with two skeins.

Inga kommentarer: