fredag, maj 04, 2007

hemligheter/secrets

Idag fick jag en glad överraskning när jag kom hem från jobbet. I brevlådan låg ett paket från min Hemlis. När det kommer sådana saker i brevlådan är det roligt att komma hem. Nu är ni väl nyfikna på vad som fanns i detta paket med guldsnören.



En underbar härva Manos del Uruguay och choklad. Chokladen ska jag njuta ikväll, om jag får behålla den själv vill säga. Maken gillar sådant också. Garnet måste kännas och klämmas på ett tag. Det är underbart. Vad jag ska sticka av det vet jag inte ännu. Det får vara som det är ett tag så jag kan känna och klämma på det ett tag. Klämma och känna på garner är väl underbart, tycker ni inte? Ett jättetack till min Hemlis, blev jättelycklig för detta. Har inte provat garnet förut och det är så mjukt.



Today I got a nice surprise when I got home from work. In the maibox there was a package from my Hemlis. When those things are in your mailbox it's real nice to come home. Now I'm sure that you are curious what was in this package with golden strings.

A wonderful skein of Manos del Uruguay and some chocolate. The chocolate I will enjoy tonight, if I manage to keep it. Hubby likes those things to. The yarn I need to hold and feel for some time. It's wonderful. Don't know what to knit with yet. It can stay as it is for a while so I can feel and hold it for a while. Hold and feel yarns are wonderful don't you think? Thank you, thank you Hemlis. I became real happy for this. Haven't tried the yarn before and it's so soft.

Inga kommentarer: