måndag, september 04, 2006

Café tingsgården

Today I hurried from work to go Café Tingsgården for the first knittingcafé (for me anyway). It was really nice and they all made me feel welcome.
So now I know what to do on Saturdays and Mondays, Nystvindan and Tingsgården. Knitting
Except next Saturday that is. I'm busy at Mälardalens högskola all day. Watching The Clock


Idag skyndade jag mig från jobbet till Café Tingsgården för det fösta stickkaféet (för mig i alla fall). Det var väldigt trevligt och de fick mig att känna mig välkommen.

Så nu vet jag vad jag ska göra på lördagar och måndagar, Nystvindan och Tingsgården. Knitting Förutom nu på lördag. Då är jag upptagen på Mälardalens högskola hela dagen. Watching The Clock







1 kommentar:

Garngamen sa...

Vad pluggar du på MDH då? Förutom Stickning? /nyfiken stickande...