lördag, september 23, 2006

Black Forest, Germany on tour/ Turne i Scharwald, Tyskland

How about a 28 hour tour to Black Forest, Germany? I have just done that Sleepy . I have been with a student there. We flew to Frankfurt Hahn were there was a car waiting for us. Then we drove down to Freiburg nere the Swiss border. The student was installedand showed every thing there. Then it was time to drive back. It's about 360 kilometers single way, so I'm a bit tired.




When we got back to the airport I found 2 knittingmagazines that I bought. First of all Filati handknitting (in german) and second Sabrina Strick-trends.


Vad sägs om en 28 timmars tur till Schwartzwald, Tyskland. Jag har just gjort det Sleepy . Jag har följt med en elev dit. Vi flög till Frankfurt Hahn och där väntade en bil på oss. Sedan körde vi ner till Freiburg i närheten av gränsen till Schweiz. Eleven blev ordentligt installerad och visad allt som behövdes. Sedan var det dags att köra tillbaka. Det är ungefär 360 kilometer enkel resa, så jag är lite trött.

När vi kom tillbaka till flygplatsen så fann jag två sticktidningar som jag köpte. Det var Filati handstickning (på tyska) och Sabrina strick-trends.

Inga kommentarer: