torsdag, augusti 24, 2006

Still here/jag är kvar

I'm still here. It just have been a bit much at work these last two weeks. So in the evening I've been to tired to write anything here. It's just been TV and knitting until bedtime.

I'm finished with my Irish Hiking scarf and the Sampler M goes on well. So does the Katy shawl. I'ts just a bit boring to do the border. That's why it takes some time.

Sorry that I don't have any picture right now. My husband has taken the camera with him. There will be picture as soon as possible.

Jag är kvar. Det har bara varit mycket på jobbet de sista två veckorna, så på kvällarna har jag varit så trött att jag inte orkat något annat än att se på TV och sticka tills det varit dags att gå och lägga sig.

Jag är klar med min Irish Hiking scarf och Sampler M fortsätter som vanligt. Även Katy sjalen. Det är bara lite tråkigt att sticka kanten. Det är därför det tar lite tid.

Tyvärr har jag ingen bild just nu. Min man har tagit med sig kameran, men jag lovar att det kommer bilder så fort som möjligt.


1 kommentar:

Bim sa...

*ler*
Jaha, då händer det något hos dig i allafall, :p
Och vi väntar tålmodigt vidare på bilder... Se till att karln kommer hem snabbt för fotograferingens skull, hihihi...
Må så gott... en Sjöbackabo på irrvägar ute på nätet... kramis, ngn som det verkar har bilder på allt utom stickning snart på bloggen, :p

http://sjoebacka.hotserv.dk