fredag, augusti 04, 2006

Knitting and cleaning

Here comes a little update on what's happened since we got back home. Sorry to say is that I haven't had so much time to knit this week. Had to tidy up the house and such things, not that funny. Also I had to do some things for work even though I still have vacation. But now that's done so I can take it easy next week. It's my last week.

Här kommer lite uppdateringar på vad som hänt sedan vi kom hem. Tyvärr har jag inte haft så mycket tid att sticka denna vecka. Var tvungen att städa och sådant, inte så roligt. Har även varit tvungen att göra lite jobbgrejer trots att jag fortfarande har semester. Men nu är det klart så jag kan ta det lugnt nästa vecka. Det är min sista vecka.

But there has been som knitting. The Bird's Eye and the Irish Hiking Scarf is slowly on the move. No picture of them this time.

Men lite stickande har det blivit. Bird's Eye och Irish Hiking Scarf går sakta framåt. Inga bilder denna gången.

Part 4 & 5 of my Sampler M is finished.

Del 4 & 5 i mitt Sampler M är klara.







Those patterns are beautiful.

De mönstren är vackra.

















And I have started a new project. This is going to be a shawl. It's a test. The pattern, Katy shawl, is originaly done in a much thinner yarn, but I want a thick shawl for the winter. So I'm trying it in Sissy from Falkgarn and on needles nr 7. Lets see how it turns out. It's going to be interesting to see. Later i willknit the pattern in the right yarn because I love it.

Jag har även startat ett nytt projekt. Detta ska bli en shal. Det är ett test. Mönstret, Katy Shawl, är egentligen stickat i ett mycket tunnare garn, men jag vill ha en tjock shal till vintern. Därför provar jag det i Sissy från Falkgarn och stickor nr 7. Låt oss se hur den blir. ska bli spännande att se. Senare ska jag även sticka mönstret i rätt garn för jag tycker det är underbart.



Inga kommentarer: