måndag, september 24, 2007

Taggad/Tagged

Jag har blivit taggad av Bim. Detta är vad jag ska göra:


Länka till den som har taggat dig.
Berätta 7 sanningar om dig, lite mer normala och lite udda saker!
Tagga 7 andra i slutet av blogginlägget.
Lägg ett meddelande i bloggen deras och ge dem besked om att de har blivit taggade.

Här kommer 7 sanningar om mig:

1. Har katter fast jag egentligen är allergisk.
2. Sitter med en stickning och ser på Gomorron Sveriges nyheter på morgonen. Eller lyssnar rättare sagt.
3. Är morgonpigg men kan inte komma i säng i tid på kvällarna ändå.
4. Är inte speciellt ordningsam av mig.
5. Finns det någon bänk eller fri yta hemma så hamnar mina stickningar där .
6. Vill vara ute i god tid när det gäller möten men lyckas ytterst sällan med att vara det.
7. Är en bokmal utan dess like men böckerna har konkurrens av stickningen. Har ännu inte börjat med ljudböcker.

De 7 som jag taggar är: Liv, Handmade, brittmariel, LenaL, Saltflingan, Skapande hobby, Soanspysselblogg.

I've been tagged by Bim. this is what I shall do:

Link to the one that tagged you.
Tell 7 truth about yourself, some normal and some a little bit weird.
Tag 7 other people
Leave a message on there blog about them being tagged.

Here are 7 truth about me:

1. Have cats even though I'm allergic.
2. Knitting and looking at the morning news on TV. Or rather listen.
3. Are a morning person but can't get to bed in time inthe evenings.
4. Are not a person that can keep my things in god order.
5. Is there a free area like a bench or a shelf in my home my knitting projects are sure to end up there.
6. Do want to be in good time for meetings but almost never succeed in my intentions.
7. I am a book lover of proportions but my reading have competition of my knitting. Haven't started with audio books yet.

The 7 people I tag is: Liv, Handmade, brittmariel, LenaL, Saltflingan, Skapande hobby, Soanspysselblog.

1 kommentar:

Soili sa...

Taggningen klar.Men jag vidarebefodrar inte.Känner mej inte"mogen",bloggarna jag brukar läsa är redan taggade.