söndag, september 09, 2007

Tada!!!! UFO to FO

Äntligen. Makens tröja har blivit ett FO från UFO- stadiet. Var tvungen att ta ett kort som bevis. En närbild på mönstret men färgen är mörkare i verkligheten. Mönstret kommer från Garnstudio, men jag har gjort en del förändringar.


At last. Hubbys sweater has become a FO from being an UFO. Had to take a photo as a proof. A close up on the pattern but the colour is darker in reality. Pattern from Garnstudio with some changes from me.

Som bonus kommer här några bilder på mina senaste stickade pulsvärmare.





As a bonus some photos on my latest knitted wristwarmers.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hm...
Längtar till att få ETT FO ;) Känns mest som om jag är omgiven av UFOn numera... ;)
Må så gott... värmländskan... kramis, ngn som tänkte tova väska i helgen, men tvättmaskinen o jag är inte ense... vågar inte då ;) Dock har jag ny blogg, hehehe...

LenaL sa...

Så härligt det är med nya FO:n! och den här verkar jätteskön, och väldigt snygg både i färg och mönster.

Grattis till ett bautajobb! I alla fall tycker jag att herrtröjor nästan är mer än man mentalt mäktar med. De blir ju "aldrig" färdiga!