onsdag, september 12, 2007

Tack för blått/Thank you for blue


Vilken glad överraskning när jag om hem. Detta låg i brevlådan. Jag blev jätteglad. Tack så mycket E för det blå temat. Jag älskar det. Vi måste träffas igen.

Nu måste jag äntligen få iväg mitt paket till min byteskompis, men har stora problem där. Känner inte att jag hittar rätt vad gäller mugg och garn. Det är svårt denna gång. Har inte haft de problemen förut. Det är även lätt vad gäller min hemlis 2. Där vet jag redan vad som kommer att skickas.

What a nice suprise I had when I arrived home. This was in the mailbox. I was very happy. Thank you so much E for the blue theme. I love it. We must meet again.

Now I must get my package ready for my secret pal, but I got some serious problem there. Can't feel that I've hit the right touch regarding cup and yarn. Haven't had these problem before. Not even with my secret pal 2. There I already know what to send.

Inga kommentarer: