måndag, augusti 13, 2007

nominering/nomination



Jag har blivit nominerad av Maggan till Rocking Girl Blogger. Blev jättestolt och glad för det. Skulle gärna nominera dig tillbaka för din blogg är ett måste för mig, men ska försöka välja ut några andra . Det är svårt att gör det. Finns så många som jag måste läsa så jag har tagit Bloglines till hjälp för att kunna hålla koll på uppdateringar. Här är mina nomineringar fast jag skulle ha velat välja ut fler:
Sjöbackas blogg - Bims blogg är alltid rolig att läsa. En dos av allt som händer på Sjöbacka är ett måste. Din blogg har gett mig många glada stunder.
Livs hobbyblogg - Liv i Norge går heller inte att vara utan. Måste bara hålla koll på allt fint du stickar.
Räta och aviga händelser - Får inte heller att glömma bort Marianne. Din blogg har gett mig mycket inspiration.
Barbro - Du är också en inspiration och alla fina mönster som du så snällt delar med dig av.
Garngamen - Alla äventyr du gör i garnvärlden, Sigrid, måste jag läsa om.
I've been nominated by Maggan to Rocking Girl Blogger. Was real proud and happy for that. Would nominate you back if i could. Your blog is a must have for me, but I will try to nominate some other blogs. It will be hard to do that. There are so many I want to read so I've taken help by Bloglines for updates. Here are my nominations though I would have chosen more if I could:
Sjöbackas blogg - Bims blogg is always fun to read. A dose on what's happening on Sjöbacka is a necessesity. Your blog has given me many nice moments.
Livs Hobbyblog - Liv in Norway is needed to. Have to see all beatiful things you knit.
Knit and Purl Happenings - Can't forget Marianne. Your blog has given me much inspiration.
Barbro - Your blog is also an inspiration and all beautiful patterns you so kindly share to all .
Garngamen - Your adventures i the yarn world, Sigrid, I love to read about.

2 kommentarer:

Maggan sa...

Du är så välkommen så! Kul grej i alla fall o alltid trevligt att få uppskattning ;)

Anonym sa...

Åh...
... jag fryser, ryser och nästan gråter... tror inte det är sant... kommer hem efter en bökig arbetsdag... helknäpp känns den ;) och efter tredje dagen irad med BodyStep så ÄR man slut... hela kroppen protesterade på slutet, men kom igenom det med livet och andan i behåll... och vad hittar man...
Post... någon har tagit in posten och i min säng ligger en "brevpåse" innehåll ett litet kort med en gullig hälsning och något helt underbart... jag bara ÄLSKAR DIG!!! Snacka om att göra någon glad!!! You made my day... tror inte det är sant, ser ut som en fågelholk fortfarande... ... ...
Må så gott... västvärmländskan... kramar i mängd från en överlycklig som inte ens vet var hon ska göra just nu... bara sitter här och stirrar på det!!! och visst blir det något... bara jag tänkt klart, hihihi...