torsdag, juni 28, 2007

utlovade bilder/promised pictures

Här kommer de utlovade bilderna. Först ut min sjal i Alpacka sport. Den blev jag nöjd med. Blir skön i vinter.

Here are the promised pictures. First is my shawl in Alpaca Sport. I'm really pleased with it. Will be real cosy in the winter.


Detta är sjalen i Syrian pattern från Victorian Lace. Eftersom det är så mycket färger i den bestämde jag mig för att inte sticka någon kant utan låta den vara som den är. Annars hade färgerna bara blivit röriga. Nu är jag nöjd med den.


This is my shawl in Syrian Pattern from Victorian Lace. Because of the many colours I chose not to knit any edging. I think it would have destroyed it. Now I'm pleased with it.

3 kommentarer:

Maggan sa...

Åh va fina dom var bägge sjalarna!! Jag har inte börjat på MS3 än, har ingen skrivare och så måste jag göra färdigt sista ärmen på Eliza I först för jag behöver stickorna från den ;)

Anonym sa...

Dina sjalar var helt underbara, jag håller med dig om den nedre sjalen, färgerna är perfekta som den ser ut nu.
Kram

Sussry sa...

Gillar dina sjalar. Särskilt den färglada.