lördag, oktober 14, 2006

stickkafé/knittingcáfé

Today I was at Nystvindan on knittingcafé again. Always nice.When I was there I almost finished my Kiri. So when I got home I finished it. Tomorrow I will block and then there will be some picture of it. Yesterday I also started on the first sock in the Soctoberfest. I'm a slow starter. Embarrassed But now I'm on to it.

And finally a reminder: Breast Cancer Awareness Pin

Have a nice day all.

Idag var jag till Nystvindan på stickkafé igen. Alltid lika trevligt. Hann nästan klart med min Kiri när jag var där, så när jag kom hem så stickade jag färdigt den. I morgon ska jag blocka den och sedan kommer det upp lite bilder. I går började jag också på min första socka i Soctoberfest. Jag är lite seg i starten. Embarrassed Men nu är den på gång.


Och slutligen en påminnelse:
Breast Cancer Awareness Pin

Ha en bra dag alla.

1 kommentar:

Bim sa...

Pip!
Väntar på bilden då, ;) Nyfiken på hur den blev... Har gjort birchen, men inte kiri som ju görs åt andra hållet... Birch kändes bättre då det blev mindre och mindre med maskor, hihihi... Mer och mer maskor kändes som evigheter...
Må så gott... värmländskan... kramis och hoppas du haft en härlig helg...
Sjöbackas blogg