tisdag, februari 21, 2006

Tröjan tar sig

Nu syns mönstret på tröjan. Har snart gått igenom två mönsteromgångar. Ska bli spännande att få se den i färdigt skick så småningom.


Annars har det även idag varit en ganska intensiv dag. Har börhjat rensa i garderoberna nu. Kommer att bli en del till UFF-containrarna.

Träningen går vidare den också. Körde ett pass idag. Body Pump som är en form av styrketräning.




Var även tvungen att ta tag i mitt pluggande också. Läser en kurs på Mälardalens högskola (Svenska som andraspråk). Har en del litteratur att gå igenom, så idag började jag med det.


Har hunnit sticka en del också. Är klar med makens ena socka. Det är inte den som är på bilden:-)


I morgon åker vi på en liten minikryss. Då åker stickningen med i bussen till Stockholm. Hemma igen på torsdag. då ska jag rapportera hur det går med tröjan och hur resan var.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hallo där, vad stickar du tröjan i för garn? jag är sugen att sticka något ur boken.

Anonym sa...

hej , vad stickar du tröja i för garn? jag har oxå boken o är sugen att sticka något ur den