torsdag, oktober 01, 2009

Utmärkelse/only swedish

Tack Emma för denna utmärkelse, den gör mig rörd och glad:

UTMRKE~1

Mede den kommer ock så en utmaning. Man ska berätta 10 saker om sig själv så här kommer det:

1. Hoppar oftast över att sticka provlappar för stickfasthet.

2. Har tre katter som regerar här hemma.

3. Gillar verkligen statsvetenskap. Så tråkig är jag:-)

4. Ser på nyheterna flera gånger per dag. Plus nyheter på radion.

5. Tycker P1 är den bästa radiokanalen.

6. Är galen i spetsstickning.

7. Kan knappt gå in i en bokhandel utan att gå därifrån med en bok.

8. Samma sak med garnbutiker. Har svårt att gå därifrån tomhänt.

9. Drömmen vore att kunna leva på min hobby.

10. Älskar god mat. Äter lätt för mycket om det är gott.

Varsågoda. Jag ska även skicka vidare utmärkelsen, vilket är jättesvårt eftersom det är så många som jag vill ge den till. Den har även gått runt i bloggvärlden ett tag, men här kommer de jag väljer:

Bim

En till

Maria

Maria

Tove

Heidi

Ska jag fortsätta eller? Skulle kunna hålla på hur länge som helst.

1 kommentar:

toveb sa...

Åh, tack! :-)
Jag är som vanligt lite sent ute, men ska försöka svara snart.