fredag, juli 24, 2009

yarn stashing:-)

Saknar verkligen min kamera. Som tur är så kommer min nya mobil snart eftersom det dröjer innan jag får kameran. Annars har jag haft en trevlig dag i Stockholm. Maken ville till Watski och gå på museum. Då passade jag på att köra ett garnaffärsrace. Fast det fick räcka med tre stycken, Anntorps väv (där jag träffade K), Sticka och naturligtvis Marias garn. Kom hem med en del naturligtvis. Vad trodde ni:-). Synd att jag inte kan visa bilder på mina köp.

Men det trevligaste var att H hade tid att ta en fika med mig fast det var så kort varsel, från igår kväll. Tack för det.

Really miss my camera. Luckily my new mobile phone will arrive soon, as it turns out to drag out in time before I can get my camera back. Otherwise I have had a nice day in Stockholm today and some yarnstashing. I went to Anntorps väv, Sticka and of course Marias garn. Got home with some new beautiful yarn. Sorry no photos.

But the nicest was that  H had time to meet up with me even thought I asked yesterday afternoon. Thanks for that.

Inga kommentarer: