tisdag, februari 10, 2009

Utmaning/only swedish

Jag har blivit utmanad och även fått en utmärkelse men varit dålig på att följa upp dem. Utmärkelsen kan jag inte bestämma till vilken jag ska skicka vidare. Följer så många bloggar nu så jag kan inte välja någon.

Utmaningen kommer från Emma:

Jag ska:

  • Gå in i mappen mina bilder.
  • Gå till den sjätte mappen.
  • Välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
  • Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
  • Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
  • Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.
  • Bara det första var svårt så rörigt som jag har i mitt bildarkiv, med bildmappar lite överallt. Men denna bild blev det till slut:

    Det är från i somras när vi var på väg hem från Skåne och Blekinge. Då stannade vi i Kalmar över natten och innan vi åkte vidare så besökte vi Kalmar slott.

    006

    Jag väljer att inte utmana någon särskild eftersom den gått runt en del så jag vet inte vilken som haft den och inte haft den. Den som vill får anta den istället.

    1 kommentar:

    Anonym sa...

    Åh, Kalmar - längtar dit, och till Öland... Kanske kan bli en sväng ner iår? 56mil, enkel väg, är ju en baggis numera när det är 143 upp till Jokkasjärvi, enkel resa :D Men, vem vet... Hon kommer hem i 4v också, DET vill man ju inte missa nej!!! Umgås med ngn som blir lite större då mot senast, suck. VARFÖR måste det vara SÅ långt undan? Hm, och varför får jag fortfarande inte sticka något? Vill ju... testa med en liten disktrasa på rundstickor? Om man har bomullsgarn vill säga, ehhhh...
    Må så grankott...
    (och massor av kramar!!!)