fredag, juni 20, 2008

T som i.../Ripping

...tokigt. Så går det när man inte kollar ordentligt när man gör något. Och det var vad som hände mig. Jag stickade gladeligen vidare på Superkarla och kom till fyrkant 5. Då upptäckte jag att jag hade alldeles för många maskor på fyrkant 2 som femman ska stickas ihop med. Inte vet jag hur jag tänkt, men det var bara att repa upp. Men nu så har jag kommit fram till femman igen.

Ripping is fun (not). But that is what you have to do when your out in the blue with your knitting. And that's where I've been I think. I was happily knitting on my Superkarla and was about to start on square number 5 when I realised that square number 2, that number 5 was suposed to be knitted together with, had to many stitches. I don't know what I been thinking with, if I've been thinking at all, but the only thing was to rip it up. But now I'm back on square five again.

Annars så stickar jag vidare på mina projekt. Det går sakta men säkert framåt. Första strumpan i min resestickning ha kommit upp till skaftet nu. Äldsta dotterns tröja hinner jag tyvärr inte bli klar med innan hennes födelsedag. Och så blev det ingen kofta utan det ska bli en vanlig enkel tröja med rund hals istället.

Otherwise my projects slowly grows. The first sock in my travel knit has come up to the leg. DD1 sweater isn't going to be finished for here birthday, sorry to say, and I've change my mind. It will be an ordinary sweater with a round neck instead.

Inga kommentarer: