fredag, maj 02, 2008

M...som i Mystic Light/Mystic Light


Helt plötsligt är jag lite före i ABC-leken, men det får gå för jag vill presentera min Mystic Light. Mönster Anna Dalvi, garn ett egenhändigt färgat ullgarn 600m/100g och stickor nr 3.5mm. Jag är väldigt nöjd med resultatet. Tyvärr så blev den röda färgen lite för ljus på kortet. Ganska mycket mörkare i verkligheten.

May I present my Mystic Light. Pattern from Anna Dalvi, yarn hand-dyed wool yarn 600m/100g and needles nr 3.5mm. I'm really pleased with the result. To bad that the red colour doesn't show up correctly. Much darker red in reality.

1 kommentar:

Anonym sa...

M som i mord? To kill for? ;)
Härlig... och jag undrar när min drar igång? Kauni i rött och gult får det bli. Inte det jag tänkt mig, eller velat... Men, då blir den kanske gjord? ;)
Må så grankott... ngn som inte har stickor just nu bara - eller inte kan bestämma sig kanske, hrm...