fredag, april 04, 2008

Fast very fast

Det gick fort.Vadå undrar ni. Efter ett tips från Marika så beställde jag Three-cornered and Long Shawls från boksala på Island. Gjorde beställningen i tisdags. Boken kom idag. 280 kronor (plus några ören) med frakt. Mycket bättre än att beställa från USA. Nu dreglar jag:-) Vill göra, vill göra. Måste bara sticka färdigt något först, eller?

Fast det har jag ju gjort:-). Min Drops design sjal är klar. Bild borde ha kommit redan men har inte fått till något bra ännu. Och idag stickade jag färdigt min Pretty as a Peacock sjal efter att garnet från Maria kom igår. Tack Maria. Så då får jag väl lov eller?:-)

That went fast. What you wonder. After a tip from Marika I ordered Three-cornered and Long Shawls from boksala on Island. Did my order on tuesday. The book came today. 46 USD in all. love it. Want to knit something from it now:-) But have to finish something first, or?

Althought I've done that already:-=). My Drops Design shawl is finished. I should have put up some photos already but the problem is that I don't ahve any good photos yet. And today I've finished my Pretty as a Peacock shawl when the yarn from Maria arrived yesterday. Thanks Maria. Now I'm allowed or?:-)

2 kommentarer:

LivM sa...

Med ny strikkebok og så mye nytt garn så har ikke du fritidsproblemer!! Gleder meg til åse hva du skal lage! ha en fin helg!

Anonym sa...

Självklart!!! ;)
Själv drömmer jag om garn till sjalar - men vilket, varifrån och billigast möjliga!!! Hm går liksom INTE ihop! ;)
Må så grankott.. ngn i regnet, suck...