torsdag, mars 27, 2008

scream of joy

Idag funderade KM när jag jublade. Jag hade fått två paket som jag inte räknat med ännu. Först ut var boken som jag beställt från Yesasia. Trodde inte den skulle komma redan, möjligen skulle jag kunna vänta in den nästa vecka. Vilken service.



Today DH wondered why I screamed of joy. I got to packages that I hadn't counted on yet. First of all there was the book wich I've ordered from Yesasia. Didn't think it would arrive yet. Maybe next week at the earliest. What a service.



Men jublet kom när jag öppnade det andra paketet som var från min Hemlisvän. Silkegarn i en underbar blågrön nyans. Hela 500 gram. Det var även med några jättesöta stickmarkörer. Tack, tack och åter tack kära Hemlis från Danmark för en underbar present. Garnet kommer att få ligga framme så jag kan klämma på det ett tag.


But the scream came when I opened the other package that where from my Secret Pal. Silk yarn in the most beautiful bluegreen colourway. And it was 500 gram of it. There was also some cute stitch markers. Thank you, thank you and again thank you dearest Secret Pal from Denmark for a wonderful present. I will have to caress the yarn for I while.

Inga kommentarer: