tisdag, februari 19, 2008

jubileum/anniversary

Idag har min blog 2-årig födelsdag. I alla fall med den här adressen. Hade en annan adress först men bytte till den här rätt fort. Och jag fick en födelsedagspresent också. Idag när vi kom hem från Värmland så låg det ett paket i brevlådan från min Hemlis. Och vilket paket sedan. Precis rätt för mig. Garn och mönster till en sjal. Jag som är galen i att sticka sjalar. Och garnet var Knitpicks Shimmer i en helt underbar färg. Knitpicks som inte går att få tag på här i Sverige. Lite choklad och te fanns även med i påsen. KM hälsar och säger att chokladen var god:-). Fast jag hann smaka lite i alla fall och den smakade underbart. Tack så jättemycket för en underbar födelsedagspresent kära Hemlis från Danmark. Ska nu gå och klämma på garnet igen. Bild kommer i morgon när batteriet är laddat till kameran. Hann bara ta ett kort. Sedan var batteriet slut.

Today my blog is celebrating it's 2 year birthday. With this adress anyway. Had another adress first but change to this one very soon. And I got a birthday present too. Today when we got home from Värmland there was a package in the mailbox from my Secret pal. And what a package. Exactly right for me. Yarn and pattern for a shawl. Me a shawl knitting addict. The yarn was Knitpicks Shimmer in a wonderful colour. Knitpicks you can't get here in Sweden. I got some chocolate and tea too. DH says that the chocolate tasted real nice:-) Though I got some of it to and it's tasted great. Thank you dear Secret pal from Denmark for a great birthday present. Now I'm of to caress the yarn for a while. Photo will come tomorrow when the battery is charged again. I got one photo and then the battery was emty.

2 kommentarer:

Annelie sa...

Grattis på tvåårsdagen! Det påminner mig om att jag faktiskt missat mitt eget tvåårs-jubileum, aj då...
Hoppas vi får se bilder på din fina hemlis-present!

Anonym sa...

Grattis! Tiden flyger iväg! :) Ska bli kul att se vad du fick i brevlådan!
Mvh Annapuh