tisdag, januari 15, 2008

Accordion Beret again and award


Dags att sticka en dragspelsbasker till tror jag. Den sista fick ett nytt hem hos en vän till mig idag. Den passade henne perfekt. Så nu behöver jag en till mig själv. Jag fick en utmärkelse idag, både av Bim och Soili. Tack så jättemycket båda två. Jag skickar tillbaka utmärkelsen till er för jag gillar verkligen era bloggar också. Men vilka jag ska ge mer kan jag inte säga. Det finns så många som jag absolut inte vill missa så jag tar hjälp av Bloglines att kolla av dem åt mig. Därför skriver jag bara så här till alla som jag läser: ni är super.

Time to knit another Accoridon Beret I think. The last one found a new home with a friend of mine today. It was perfect for her. So now I need a new one for myself. I also got awarded today both by Bim and Soili. Thank you so much both of you. I send the awards back to them because I really like there blogs to. But who I shall award more I can't decide. There are so many I read that I've taken help by Bloglines checking them for me so I don't miss anything. Therefore I just send it out to all of you that I read: You are great!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

*ler*
Hihihi... du hittade in till mig INNAN jag hann meddela dig att du fått den ens... och tack för att den studsade åter till mig ;) Liten dos Sjöbacka... oki, du ska fortsätta att få det titt som tätt, mer tätt? Kanske inte, blir det inte tjatigt då? ;)
Må så gott... värmländskan... kramis och sticka lugnt... och jag är nyfiken på om du valde samma färg till nya baskern eller inte ;) Lär få se det väldigt snart antar jag, hihihi...