söndag, februari 18, 2007

Tysklandspaket/package from Germany

Idag fick jag en underbar överraskning. Fick ett paket från Tyskland trots att det är söndag. Det hade varit ute på vift och kommit fel, men när jag fick det idag så blev jag jätteglad.

Today I got a wonderful surprise. Got a package from Germany even if it's sunday. It has been on the run, but when I got it today I was so happy.


Det är ett underbart paket från Anja i Tyskland. Titta vad som fanns inuti. Jättefina sockor, en liten väska, en burk te och nästan det bästa, fast det går inte att gradera något här, en slända med mitt namn på och merinoull i flera vackra färger. Jag älskar hela paketet. Tack Anja, du gjorde mig jätteglad.

It's a wonderful package from Anja in Germany. Look what was inside. Beautiful socks, a small beautiful bag, a can of tea and almost the best of it, though I can't graduate anything, a hand spindle with my name on it, merino wool in several beautiful colours. I love the package. Thanks Anja, you made me very happy.

4 kommentarer:

Strumpstickan sa...

Fantastiskt!

Anonym sa...

Hello Agneta,

your package arrived me.
I did not find an E-Mail address of you, therefore I write here to you.
Thank you for the beautiful wrist warmers. I like it to use them, if I have short sleeves on my pullover.

Best greetings from Germany
Tanja

Maggan sa...

Vilka underbara färger!!! Ska bli spännande att se garnet sen!

Zina sa...

Underbara fluffbollar där du! Jag provade att spinna garn på slända när jag gick i mellanstadiet. Trots att det var mycket länge sedan så minns jag att det minsann inte var lätt. Men jag hade nog inte den rätta "schvungen"... :)