söndag, januari 07, 2007

ändring/changes

Så är också jag inne på nya Blogger. Tydligen så har det skett förändringar sedan betaversionen försvann. Då var man tvungen att lägga in allt själv. Nu skötte Blogger det så efter några minuter var allt klart utan att jag behövde lägga in allt igen. Lätt och smidigt.

Det har även skett en förändring i stickningen. Jag bytte garn till min sockbyteskompis. Det blev Hjertegarns sockgarn i grönt istället. Mönstret syns bättre nu.

Then I've also changed to new Blogger. It has been some changes on it since the betaversion. Then you had to put in all things by yourself. Now Blogger did it for you so in a couple of minutes I was up and running again without me putting all back in again. Easy.

It also has been a change in my knitting. I've change yarn for my Sockswap pal. I decided to use Hjertegarns sock yarn in green instead. The pattern shows much better now.

2 kommentarer:

Maggan sa...

Grattis!! Till att du inte behövde flytta över något själv. Mååååånga långa timmar tillbringade jag framför datorn för att få till alla ringar och länkar och workbars.... suck! Men det är ju kul när det funkar ;)
Vilka läckra sjalgarner! Ser fram emot att få se de färdiga alstren.
Kramar från Enköping!

Bim sa...

Oj, Hjertegarnet som brukar vara så hiskeligt härligt. Vet inte riktigt vad jag ska jämföra det med för andra garner, går inte ;) Men, undrar om jag själv har något... hade, vet jag - men har, hm... tror inte jag kan få tag i det här heller för den delen, suck... Hopplöst här, bläää...
Kramis och sköt om dig på det nya året... väntar med spänning på alla sjalar som ska dyka upp... vill ha den boken själv, snyft...