fredag, januari 19, 2007

Hedera

Nu så kan ni få se bild på sockorna som gick till min sockbyteskompis för nu vet jag att de kommit fram. Mönstret är Hedera från Knitty, design Cookie, stickat i Hjertegarns sockgarn. Mycket mjukt och skönt. Både garnet och mönstret har blivit favoriter.

Now I can show you a picture of the socks for my sock swap pal. They have arrived where they was supposed to. The pattern are Hedera from Knitty, design Cookie, knitted in Hjertegarns sock yarn. Very soft so it's become a favourite as have the pattern. Next rows are just for my swedish visitors.
Jag funderar även på att börja skriva bara på engelska här. Det känns nästan som det vore på tiden att ändra, men är det någon som vill att jag ska fortsätta med svenska så får ni säga till för då fortsätter jag naturligtvis.

3 kommentarer:

Strumpstickan sa...

Snygga sockor!

Bim sa...

Snygga sockar, och undrar lite över garnet... bra? Ja, tydligen, hihihi. Men, jag har inte hört om det innan, eller har jag förträngt det bara? Hm, vet att det INTE finns här dock, ;)
Du understår dig INTE att sluta skriva på svenska också :p Basta!!! Oki, jag läser engelska, inga problemas... men jag vet många som INTE vill göra det, så det så... tänk på dem, ;)
Må så gott... värmländskan... kramis och sticka lugnt...
Sjöbackas blogg

Anonym sa...

Hedera sokkene er flotte. Jeg strikket dem for noen maneder siden. Haper du skjonner Norsk.

Grea socks. I knitted them a few months ago. Hope you understand Norwegian.