söndag, januari 28, 2007

Branching out

I eftermiddag när jag surfade runt på nätet så sprang jag på Branching Out från Knitty och jag kunde inte låta bli utan var tvungen att börja på den scarfen. En liten och snabb sjal och precis vad jag behöver. Har lite av mitt röda Hifa Kamgarn Tynt kvar. Det garnet har varit drygt och ännu finns det lite kvar som jag räknar med ska räcka till detta projekt.

This afternoon when I surfed the net I run on to Branching Out from Knitty. I couldn't resist it. Had to start on that scarf. A small and fast scarf and exactly what I need. I have some of my red Hifa Kamgarn Tynt left. That yarn seems never to run out. I still have so much of it left that I count on it to be enough for this project.

2 kommentarer:

Maggan sa...

Den har jag oxå tittat på ;)
Jättefin är den! Ska bli spännande att se den färdig. Själv har jag stickat sockar i helgen... det behövs nu ;)

Strumpstickan sa...

Vilket bra och lagom stort mönster, tack för tipset!