tisdag, november 14, 2006

pictures at last/bilder äntligen

At last I have som new pictures.

Äntligen har jag en del nya bilder.


Here are the cap I made for my son. I'm the model, not him:-).

Här är mössan som jag gjorde åt min son. Jag är modellen inte han:-).



This is the Twinkle Twinkle Litte Star. It's going to be a christmas gift for my mother-in-law. I'm really pleased with it.

Här är Twinkle Twinkle Little Star. Den ska bli en julklapp till min svärmor. Jag är verkligen nöjd med den.



And at last here is my Dimma (Mist in english). It's like a morning mist, except for the colour, and it turned out really beatiful. It became a present for a friend of mine.

Och till sist så kommer min Dimma. Den är verkligen som en morgondimma, förutom färgen, och den blev väldigt vacker. Den blev en present till en väninna.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, I love your lace projects!

Anonym sa...

Wow, I love your lace projects!
Greetings
Daniela

Kirsten sa...

Such wonderful finished objects. Dimma is simply gorgeous. I'm sure your friend was honored to receive such a gift!

Anonym sa...

Din Twinkle Twinkle Litte Star är underbart vacker!

Anonym sa...

oj så vackra arbeten!

Elena sa...

Söt katt ... och vackra sjalar i förgrunden! ;o)