måndag, oktober 02, 2006

pictures/bilder

At last there will be some updates in pictures. Most of them are yarn pictures because it's hard to see how things look like when your knitting on circular. The only thing that I haven't taken any photos of is my shawl that was finished yesterday. That's because it's in the blocking stadium.

Äntligen blir det lite bilduppdatering. De flesta är bilder på olika garner. Det är svårt att se hur saker ser ut när man stickar på rundstickor. Det enda som jag inte tagit någon bild på är sjalen som blev klar igår kväll, men det beror på att den ligger i blockning just nu.


This yarn I'm using for my Twinkle, Twinkle Little Star. I didn't get the colour right. It's more like cappuchino.


Detta garn använder jag för min Twinkle, Twinkle Little Star. Jag fick inte färgen rätt. Den är mer åt cappuchino.




This I'm using in my husbands sweater.


Detta använder jag till min mans tröja.





Here are the beginning of my Kirishawl. Even darker lilac in the colour.

Här är börja på min kirisjal. Är till och med mörkare lila i färgen.






This I bought yesterday. I.m planning to use it in the socktoberfest.

Detta köpte jag igår. Jag tänkte använda det till socktoberfest.





This wool yarn I'm not sure what to make of right now. Sometghing for me is all I know.

Detta ullgarn vet jag inte vad jag ska använda till ännu. Något åt mig själv är det enda jag vet.




Here are My Hifa Kamgarn Tynt. The red one is what is left after my shawl was finished yesterday. The black one will be a shawl for myself. I have some ideas from the books I've bought.

Här mitt Hifa Kamgarn Tynt. Det röda är vad som är kvar efter att min sjal blev klar igår. Det svarta ska bli en sjal till mig själv. Jag har lite idéer ur böckerna jag köpt.


Then there was a question why I write both in english and swedish. It's because I've got both english and swedish visitors. And because it's become a habit

Det var en fråga om varför jag skriver både på engelska och svenska. Det beror på att jag har både engelska och svenska besökare. Och att det blivit en vana.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken vacker färg det är på kirisjalen!