lördag, oktober 28, 2006

Nystvindan

Today I was at Nystvindan again on Knitting café. Now it's several more that has found out about these knitting events so we are more people there. And it was nice as usual. And as usual I can't get home without buying something. Today I bought the book Pulsvärmare : en inspirationsbok. I have been looking at it for while now.

I've also finished my TWINKLE TWINKLE LITTLE STAR SHAWL. Now it's blocking time. Pictures will come when that's done. Two pairs of socks are also finished, but the camera is on the move, so there will be pictures tomorrow.

Idag var jag till Nystvindan igen på stickkafé. Nu är det flera som upptäckt de här träffarna så vi är fler där. Det var lika trevligt som vanligt. Som vanligt kunde jag inte åka hem utan att köpa något. Idag köpte jag boken Pulsvärmare : en inspirationsbok. Jag har tittat på den länge nu.

Jag är också klar med min TWINKLE TWINKLE LITTLE STAR SHAWL. Nu ska den blockas. Bilder kommer när den är klar. Två par sockar är också klara, men kameran är på vift, så det kommer det bilder i morgon
.

Inga kommentarer: