torsdag, augusti 31, 2006

knitting/stickcafé

Today I'm writing in swedish because it's about things that happens here in Eskilstuna this weekend and next week.

Idag skriver jag nästan bara på svenska eftersom jag ska berätta om saker som händer här i Eskilstuna i helgen och nästa vecka.

Var uppe på Nystvindans hemsida och såg att hon startar sina stickcaféer nu i helgen. Mellan klockan 11.00-14.00 lördag 2/9.

Sedan vet jag att på Café Tingsgården startar det igen nu på måndag mellan 14.00-18.00. Där började de lite smått i våras. Tänkte mig till båda ställena även om jag inte kan vara på Tingsgården direkt när de startar.

1 kommentar:

Bim sa...

Oj, vilka massa härliga garner de hade där... alpaca på kon, snyft... vågade inte kolla in mer... ja, det fanns nystan också... annat än drops alpaca... oki, det är väl inget fel på det, men kul med andra...
Älskar att hitta nya garner... suck... borde ha råd handla allt man vill ha också, hihihi... såg MYCKET kul saker där ja... varit iväg igen och kikat... kunde inte låta bli mitt i skrivandet. ;)
Må så gott... en Sjöbackbo på irrvägar - feberyrar här ute på nätet... kramis, ngn som borde göra annat istället för att sitta här... sticka??? sova??? vad som helst, istället för att läsa blogg och skriva kommentarer,;)

http://sjoebacka.hotserv.dk
ifall ngn mer vill ha kommentarer... är aldrig hopplös så inte, :)