söndag, augusti 27, 2006

Fake-A-Gamo


Now my Fake-A-Gamo is finished. I made it a little bit bigger because I have so much things that shall be in there. I love it so i will do another one as soon as possible. That one will be in the rize sizes i think.

Now i will have to find another patterns for handbags so I can start a new project. I love handbags.


Nu är jag klar med min Fake-A-Gamo. Jag gjorde den lite större eftersom jag har så mycket saker som ska få plats i den. Jag älskar den så jag ska göra en till så snart som möjligt. Den ska bli i rätt storlek tror jag.

Nu måste jag hitta mer väskmönster så jag kan starta ett nytt projekt. Jag älskar handväskor.

4 kommentarer:

Bim sa...

*ler*
Älskar väskor... Nja, en ny hade jag ju i en bildeblogg för ngn dag sedan... och nu i sjuklingens tecken... orkar inget, och burken står ju i sängen om nu någon råkar missa det i bloggen, :). Så, blev det en bildeblogg till igår, ;).
Och vad skådar man där då, :) Har du varit och kollat???
Hm, en sådan där vill jag göra också... snyft... antar det är köpemönster... vågar inte klicka på länken nämligen, hihihi...
Må så gott... en Sjöbackabo på irrvägar ute på nätet... kramis, ngn som gillar väskor, ;)

http://sjoebacka.hotserv.dk

Anonym sa...

Vesken din ble helt topp!! Faktisk finer e enn "originalen" Absolutt super. Jeg likte ditt Irish Hiking scarf godt og lurer på hvilket garn du har benyttet?

Anonym sa...

Amazingly beautiful handbag! Love it!

Anonym sa...

vad den blev fin, vilket garn har du stickat i? har du beskrivningen, i så fall kan man få ta del av den